اونجا که ال پاچینو میگه:
«اگه دیدی کسی از تنهایش لذت میبره،
بدون رازِ قشنگی تو دلش داره،اگه تونستی
حریم این تنهایی رو بشکنی ،بدون تو از اون رازش قشنگتری!»
پی نوشت : یه هویی اینو خوندم یاد خلوت خودم افتاده همیـــــــن دیگه
زندگی زیباست...ما را در سایت زندگی زیباست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: شنبه 14 اسفند 1400 ساعت: 11:49
پی نوشت : لعنت به جنگ لعنت بر پوتی.. و چچ... زندگی زیباست...
ما را در سایت زندگی زیباست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: شنبه 14 اسفند 1400 ساعت: 11:49